Potrebujem seriál!

Mám so seriálmi večný problém. V prvom rade mám rada tie, čo nie sú kriminálne, detektívne, nemocničné a sci-fi. Mnoho z nich som videla...Nieže by boli zlé, to určite nie. Niektoré pôsobili veľmi zaujímovo. Mňa to jednoducho nezaujalo natoľko, aby som si stiahla celú sériu a zhltla ju za tri dni. Proti gustu žiaden dišputát. Aby sme si to ujasnili mám na mysli: Game of Thrones, House of Cards, Star Trek, Grey´s Anatomy, Dr.House, Breaking Bad, Walking Dead, Black Books... Jednoducho tie, čo sú dobré a vy ich všetci zbožňujete, len ja si k nim neviem nájsť vzťah. Preto ma prekvapilo, že Mr.Robot ma úplne dostal.  



Nemám rada South Park. Je to tak, nech si každý o tom myslí čo chce. Mňa to trochu irituje. Prvú šancu som tomu dala v 14tich, keď bol všade dym a týpci to uctievali a dúfali, že to bude naša tretia spoločná vášeň. Ostali sme nakoniec iba pri Beastie Boys a dyme. Druhú šancu som tomu dala v 24rokoch už iba s dymom. Chytala som sa, ale stále málo. Terence a Philipe tí sú fajn. Nuž skúsim to o ďalších 10 rokov a bez dymu. Family guy, American dad...ani to nemám rada, sorry.
Simpsonovci to bolo moje, ale prečo už nie je, som písala TU.
Niekedy si rada pozriem Futuramu. A Dariu, to je pre takmer dospelú ženu s občasným sklonom k feminizmu to pravé. 




Seriálov o partičke priateľov je neúrekom. Preto je ťažké si vybrať ten správny.
P.R.I.A.T.E.L.I.A. sú kultová klasika, ktorá nikoho neurazí a vždy pobaví, netreba k nej dodávať nič viac. Hádam iba to, že nemám rada Monicu a milujem Chandlera.
HIMYM, je blbosť. Dokola to isté s očakávaným záverom. K tomu Tedove grimasy...Viac, ako polovicu seriálu sa tvári, ako ukrižovaný. Nezachraňuje to ani Barney. This is definitely not legendary! 
Big Bang Theory, New Girl, 2 Broke Girls...Neurazia ale nežijem pre ne. M.A.S.H preto som žila.
Radšej, si z času na čas, pozriem bulšit o kalifornských deťoch, ktoré riešia totálne skopičiny. Ich herecké výkony sú celkom dôveryhodné, lebo hrajú nás, keď sme mali 16 rokov. Ale bez domu s bazénom, bez Range Roveru a bez pobrežia a bez Stha Cohena. Vypnem pri tom. Soap opera jak má byť. Moja pubertálna, obľúbená, slzy roniaca a plná spomienok, na môj najväčší tínedžerský rauš, ktorá ma naučil počúvať aj Subways. 





That´70s show je tá najlepšia banda, samozrejme až po tej, ktorú mám ja. Chcela by som pochopiť, ako so môže tento seriál niekomu nepáčiť. Ako nenápadne to vyzeralo, keď to začalo chodiť v TV. To sme telku mali ešte doma. Isté veci mi prišli vtedy veľmi hriešne. Skvelé herecké výkony, dobrý námet, atmosferické, ozajstné, žartovné, šibalské, ironické. K tomu všetkému ešte sexi Hyde, povestný kruh a Kelsove: "BURN"!

Svojho času som si ulietavala aj na Weeds, to sa mi celkom páčilo. Až na Nancy, tá ma privádzala do šialenstva. Myslím, že to bolo cieľom. Bola to namotávka, ale taká čo zhltneš a hneď na ňu zabudneš.






Áno, áno Sex v Meste...bla, bla. Patetické, zženštilé...Ale, ono je to tak. Ja by som naordinovala jeden diel týždenne každému, bez ohľadu na pohlavie, ale s istým ohľadom na vek. Často mi je ošemetne, pri sledovaní tohto pre mňa veľmi obľúbeného bulšitíku. Tak ale ošemetnosť patrí k životu.  
Californication je super seriál, ale tá 6. séria bola veľmi podpriemerná a primitívna. Tu 7. ešte nemám hotovú. Sexistické, sarkastické, miestami aj romantická seriály. Úprimne a pravdivo oči otvárajúci obraz toho, že takto to vo vzťahoch chodí, či už je to menej romantický Californication, alebo menej sexistický Sex v meste. 



Môj absolútne najobľúbenejší seriál, ktorého sa neviem a nechcem nabažiť, Fraiser. Dialógy tohto skvostu, viem lepšie ako Samanthine repliky.Nenájdem pre seba atraktívnejší sitkom. Sofistikované, ľudské, nesmierne humorné. Nie je epizóda bez smiechu. Chytré, snobské, inteligentné, hovorím vám skvost! Krásne vykreslená rivalita medzi súrodencami. Tiež oceňujem , že je to jeden z málo sitkomov, kde sa od 1. až po 11. sériu nič nezopsulo. Celý čas si to udržiava svoju latku plnu zábavy. Dokonca sa v ňom dá aj kadečomu priučiť. Pri pozeraní Fraisera sa cítim útulne. Viete, ako keď pozeráte Harryho Pottera a chcete si sadnúť do obrazovky a byť v tom. Milujem to, keby sa dalo, tak by som ten seriál objala.
Podobné pocity mám pri Ally McBeal, lebo to je niečo medzi Sexom v meste a Fraiserom. Plus fišizmus a vymakaná hudbou k tomu.



Takže, ako si môžte všimnúť, pozerám ich málo, pri tom som ich videla(nevymenovala som všetko) viac ako dosť. Chcem ale niečo, čo ma nadchne, ohúri, pobaví a dojme. Myslím, že som sčasti priblížila to, čo hľadám, a čo naopak nie. Takže, počúvam vás! 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu