Melisa!

Melisa je módna bloggerka, ktorá neunikla očiam viacerých z nás. Známa svojim blogom MeowNEKI NEKO, pre ktorý žije. Vie kombinovať nekombinovateľné. V obliekaní je ako chameleón, na fotkách tiež. Študuje v Edinburgu. Chcela by žiť v Berlíne a má rada elektroniku...Keď som na jej fotkách zbadala nejaké vychytávky, takoj som navštívila Ebay a objednala si ich. Melisa žije pre fotenie, je usmievavá a čo sa módy týka, veľmi inšpiratívna osôbka.



Študuješ v Edinburghu, aký máš odbor?
Udržateľný rozvoj.

Prečo práve tento odbor a nie niečo spojené s módou ? 
Ja som si ho vyberala, keď som bola veľmi zapálená vegánka. Móda a životné prostredie sa ale dá skĺbiť.

Už nie si vegánka?
Nie. Už som vegetariánka. Vegánkou som bola tri roky.

Ako si sa k svojmu blogu vlastne dostala?
Mala som skúškové obdobie pred dvomi rokmi, pred letom. Dlho predtým som si chcela založiť blog, ale nejako som sa k tomu nevedela dokopať. Blogy sledujem už dlhšie. Keď som sa presťahovala, tak mi napadlo, že začnem a prinesiem niečo nové, niečo, čo tie ostatné blogy nemajú. Veď čo by človek neurobil cez skúškové obdobie. Potom cez leto som sa tomu naozaj veľmi venovala, lebo som mala čas, a vtedy sa to rozbehlo.

Blogy, pre ktoré máš slabosť?
Paulinemma , INFITATIS.






















Postrehla som, že sa svojmu blogu naozaj venuješ a 
pridávaš príspevky skoro každý deň.

Snažím sa. Záleží aj od toho, koľko mám školy. Skoro každý druhý deň tam niečo pridám. Ak mám viac voľna, tak aj každý deň. Nečakám, že sa všetkým bude páčiť všetko, preto sa snažím mať širší záber. Nech to nie je také jednosmerné. Teším sa vždy, keď sa niekto inšpiruje

Prečo práve móda? 
Lebo človek sa módou vyjadruje. Podľa mňa to o človeku veľa povie. To ako je oblečený, aj keď sa o to nejako špeciálne nestará. 

Myslíš si, že si extravagantná? 
To je dosť relatívny pojem. 
Či máš pocit, že sa obliekaním odlišuješ od iných?
Určite áno. V Edinburghu to ale ľudia neposudzujú až tak, ako u nás.


Ľudia ťa skrz tvoj blog dosť vnímajú, cítiš to? Myslíš, že si populárna? Začali ťa vnímať viac po tom čo si bola v NM?
Mám, ale neviem prečo má vnímajú až v takej miere. Napríklad na mojom ask.fm mi píšu, aká som super, že som ich vzor. Ja si to vážim. Áno, určite ma registrujú viac odvtedy, čo som bola v televízii.

Je dôležité sa držať módnych trendov?
Podľa mňa sú dva typy ľudí, čo sa módy týka. Tí, ktorí trendy sledujú a potom takí, ktorých trendy pohlcujú. Potom sú ešte takí, ktorí vidia za to/beyond. Ja to tiež nemám vycibrené od narodenia. Niekedy, keď si pozerám staré blogposty, tak si poviem, že ako som si také niečo mohla dať na seba. Tak ale to sa všetko vyvíja. Ja si myslím, že ja tie trendy vnímam, ale nie až tak, že by som tým nejako žila.

Kde najradšej nakupuješ a čo?
Blšáky, sekáče, Ebay a hodvábne bundičky. Celkovo hodváb.

Našla si si v móde a obliekaní nejaký svoj vzor, idol, inšpiráciu?
Ťažko sa to dá atributovať. Toho je strašne veľa. Taký niekto asi nie je. Mám rada Bonnie Strange, samé blbosti vymýšľa. Prednedávnom si otvorila obchod a navrhuje oblečko. Ona ma inšpiruje ale ani nie obliekaním, ale skôr tým, aká je. Vidno, že to čo robí ju baví, že to robí s láskou. Pretože niekedy mám z niektorých blogov pocit akoby to bolo nasilu. 



V budúcnosti môžeme očakávať Melisin obchod a značku oblečenia? Plánuješ sa blogom uživiť?
Chcela by som to ale nie je to ľahké, čo sa týka obchodu. Základňu mám, výpredaj svojich starých vecí robievam. Okolo módy by som chcela robiť styling. Vlastne je tam veľa vecí, ktoré by som chcela. Uvidíme. Myslím, že uživiť sa blogom je dosť ťažké, to nemám v pláne. Ja svoj blog beriem skôr ako portfólio, ktoré môžem niekomu ukázať, keď sa budem uchádzať o prácu. Zatiaľ študujem a popri tom sa venujem svojim voľnočasovým aktivitám. Jediné čo viem je, že by som chcela žiť v Berlíne.

Máš pomerne veľa fotení. Ako vznikajú? Oslovuješ alebo si oslovovaná? Ivanom Kaššom tvoríte dobrý team, pre mňa osobne ste skvelá dvojica.
Väčšinou mi píšu. Málo-krát som oslovovala ja, spolupráci som ale otvorená. Áno, Ivan je môj soulmate a osudový=rozchodový guru.

Na ktoré zo svojich fotení najradšej spomínaš?
S Ivanom. S ním je vždy sranda. Robíme pičoviny, šplháme sa tam, kde nemáme, lezieme na miesta, kde nemáme. Ľudia náš odvšadiaľ vždy vyženú.

Mužský ideál máš?
Vysoký, blonďavý, modrooký. Ale hlavne nech je s ním sranda. Nech vymýšľa nové veci a potom už na vzhľade ani nezáleží.



Aké máš rada knihy a filmy?
Knihy moc nečítam. Knihy čítam tak, že ak mi niekto podá knihu, tak ja ju prečítam. Ja si totiž nikdy neviem vybrať z toho množstva. Kniha nie je ako film, že si pozrieš trailer. Filmy pozerám o láske, vojne a tragédii. To je moje.

Hudba?

Elektronika a milujem Batcave.

Aké máš rada umenie?
Ja to až tak intenzívne nevnímam. Otec je architekt, bola som ťahaná tým smerom. Mojim umením je móda, ja sa viem najlepšie prejaviť tam.


Ako vyzerá tvoj deň počas semestra?
Vstanem, idem do školy. Občas vybehnem niekam. Ale v podstate je to stále to isté. Škola, škola, domov, fotenie, škola. Učím sa, pozerám si blogy.

Čo máš a naopak nemáš rada na ľuďoch?
Nemám veľmi rada citlivých ľudí, s ktorých si nemôžeš urobiť srandu. Mám rada, ak sú vtipní a keď sa neberú vážne. Oduševnených, kreatívnych, takých, ktorí vedia povedať "prepáč"...
A takých aj okolo seba mám. 

Existuje Boh?
Mne bolo od detstva vštepované: "Každý svého štěstí strůjce". Ak sa k niečomu nepričiníš, tak to jednoducho nemáš. Ja neviem, v čo verím, nemám v tom ešte jasno. Veľmi vážne beriem moje sny. Dokonca som si ich zvykla zapisovať. 

Prezraď mi nejakú pikošku.
Ja nemám veľmi pikošky lebo každému vždy poviem všetko. Ale tak raz som zlomila vibrátor. Pod slovom pikoška, mi napadajú iba sexuálne veci.  

Daj mi radu do života!
Hocičo robíš a budeš robiť, rob tak, aby to malo zmysel hlavne pre teba. 





  • Beatles or Rolling Stones?                  -Rolling Stones
  • Coffee or Tea?                                  -čaj, neznášam kávu
  • Decriminalization or Legalization?    -legalization 
  • Euthanasia, yes or not?                     -Yes

www.melisaminca.com

MeowNEKI NEKO

photo: Ester Tothova

5 komentárov:

  1. myslím, že je to fajn rozhovor. za posledné obdobie,čo som o mel čítala, sú toto velice príjemné otázky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc fajn všetko :) prvy blog co som zacala pozert bola redpoppystories a potom som objavovala odrazu dalsiea dalsie aj fotografov aj blogerov a aj Mel :) nie som nejaky konzerva clovek, respektujem kazdeho styl a paci sa mi to aj ked ja by som asi nebola taka odvazna :) ale paci sa mi to :) proste dobry pocit dobra energia z toho vsetkeho ide :) drzim palce pri vsetkom :)

    www.autumnlittlebirds.blogspot.sk
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa páči melisa veeľmi aj keď najprv som jej blog moc nepozerala lebo bola až moc pre mňa extravagantná ale teraz stále len keď čosi pridá vždy si to kuknem:) a páči sa mi to :) a s Ivanom by sa mi normálne k sebe hodili :D na jej odpovedi, že robia pičoviny som sa dobre pobavila:DDDDD viem si ich predstaviť:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Melisu sledujem už asi pol roka a takých ako je ona potrebuje Slovensko ako mak. Polovica Slovenska mi príde ako cez kopírak. Smutné. :(

    lifeloveZAZA

    OdpovedaťOdstrániť

Archív blogu