BME Lukáško!

Známa tvár bratislavských ulíc. Svojím vzhľadom robí rozruch a robí to rád. Prešiel kadečím, no teraz je z neho fotograf a šikovný. Nebyť jeho nespoznala by som zákutia nášho hlavného mesta. Pri našom rozhovore mi bolo vynadané od miestneho štamgasta, že Lukášovi vymývam mozog, to je jedna z veci ktorú  mám na ňom najradšej, vlastný názor!





Ako to ide?
Pomaly. Je to trápne, ale ja neviem, čo mám povedať. Ide to pomaly. (smiech)Každý deň sedím na kávičke a fotím si všetko okolo.

Čakajú ťa v blízkej dobe nové fotoprojekty?

Ale hej. Budem fotiť všetko, čo vidím.(smiech)
Fotíš rád?
Hej.
Najprv si bol zlatník, potom kaderník a teraz fotograf...?
Šak toto!
Najradšej fotíš?
Ľudí a emócie.

Čo ťa najviac teší posledné dni?

Teším sa, že jedno dievča po mne hodilo knihu. Konečne niečo čítam. 
A čo ťa naopak neteší?
Počasie. Láska.

Obľúbené ročné obdobie?

Jar ! Niet nad to umývanie.

Ty máš rád piercingy, tetovania. Po novom sa aj vešiaš na háky a to mňa, a iste nielen mňa , veľmi zaujíma...

Ty, keď si ma spoznala, tak si sa tešila, že poznáš človeka, čo má 17 piercingov na tvári. (smiech) Teraz ich mám desať. Mám piercingy rád, lebo mám rád pekné veci. Pre každého je pekné niečo iné.
A tetovaní máš koľko?
Päť.

A tie háky, to čo má znamenať ?! (haha)

To mi povedala aj mama. (smiech) Ja pritom viem zrelaxovať. Meditujem! 
Bolesť, máš ju rád?
Nemám rád bolesť, nikto nemá rád bolesť. Bolí to, ale máš aj príjemnú bolesť, to je to. To prepichovanie je nepríjemné, ale keď ťa zdvíhajú zo zeme, tak to je lepšie ako SEX !
Tomu neverím!
Telo ti vyplaví adrenalín, endorfíny v obrovskom množstve. Ty nič necítiš a ani pritom na nič nemyslíš. Takže tak. Je to lepšie ako brať drogy.
Čiže máme sa vešať na háky a nebrať drogy?
No..Ale šak nech si každý robí čo chce!




Kto je tvoj hrdina?

Morrison. A Fico! (hurónsky smiech) A bezcitní ľudia.

"Never more"

Nikomu, ničomu.

Akým zvieraťom by si chcel byť?

Vranou,lebo je čierna a slobodná. 

Obľúbené miesto?

Tak ja trávim čas tuto..Vo Vanese. (kaviareň) 
Žiť by som ale chcel niekde, kde je teplo. A aby som pod domom, mal kaviareň a croissanty.

"Slovenská celebrita"

Trápnosť. Veď na Slovensku je už každý celebritou.

Obľúbený skladateľ, DJ, hudobník..?

Opäť Jim Morrison. 

Obľúbený spisovateľ?
Hirax.

Obľúbený  film?

Every Thing You Always Wanted to Know About Sex, Forrest Gump. Je toho ale viac.


Šprintil si už niekedy pred pánmi zákona?

No jasné, šak raz aj s tebou. (smiech) 
Mám pred nimi rešpekt.



Daj mi radu do života!

Nefajči!

Existuje Boh?

Každý je boh, sám pre seba. 

Ešte si kaderník?

No...Robím to ešte občas, kamarátkam, známym, ale že by ma to nejako bavilo... Rád fotím, cestujem a stopujem, bez peňazí sú neobmedzené možnosti!

Ženský ideál?

Nemám. Každá má niečo do seba.

Romantika?

Voňavé sviečky, masážny olej a Barry White!

Čo najradšej so sebou nosíš?

Cigarety, fotoaparát, iPod.

Páči sa ti doba, v ktorej žiješ?
Nie.

Čo najviac neznášaš?

Faloš!


Povedz mi niečo, čo o tebe neviem...

Mám komplexy sám zo seba. (smiech) Mám rád hipsterov! A som sebakritický, veľmi.




  • Beatles or Rolling Stones?               - Beatles
  • Coffee or Tea?                                - Coffee
  • Decriminalization or Legalization? -Decriminalization
  • Euthanasia, yes or no?                 - Yes



Follow him: http://bmelukasko.blogspot.co.at/



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu