Pohodkovo ´14!

Dva roky som nebola na Pohode. Musím povedať chyba, veľká chyba. Raz som uprednostnila Rock For People. Chyba. Minulý rok to bola nevyhnutná návšteva hotela Kempinski, za účelom si zakrepčiť na svadbe môjho strýka. To nebola chyba. Týmto pozdravujem a blahoželám k výročiu.
 Pohoda, ach, bolo úchvatne. Nielen po hudobnej stránke. To, že má iný ako aj hudobný význam si už hádam nemusíme pripomínať. Spája, učí, spomína, pripomína, ukazuje, daruje, zažíva. My na nej toto všetko prežívame. 
Pre mňa bol tento ročník silný hlavne kvôli Kraftwerk, ako ste postrehli. Neuveriteľný zážitok. Dokázala by som sa na nich pozerať doteraz. Okúzlil ma Tricky, dojal ma Travis, 518 ma zase tak rozčaroval, že som po ňom hodila podprsienku a opätovne ma nesklamal Disclosure. Bola som ohurená Kelis, stúpla u mňa, je to diva. Je super, že tam poniektorí z nás mali aj rodičov, dali nám najesť, prihodili drobáčik na vínko, poradili sa s nami na aký koncert majú ísť, my s nimi zase akú diskusiu netreba zmeškať. Pohoda. Mrzí ma, že som prespala nedeľnú bohoslužbu. Ale kým nie Kraftwerk, tak chilleček. O rok idem zase. Je dobré, že máme Pohodu. Teším sa. Tešila som sa. Budem sa tešiť.
















Photos by: Floe Fotography

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu