Marina Laduda

Marina, exotická kráska s temperamentným hlasom, ktorú ste mali možnosť zaregistrovať v X Faktor-e. Spevom sa plánuje živiť, vo svojom voľnom čase sa venuje aj svojmu fashion&style blogu Marina Says, ktorý mňa osobne veľmi baví. Verte či nie, počuť o nej budeme.



James Brown v tvojom podaní, mám zimomrázky.
Tak po tej Madonne, som do toho dala všetko. Musela som. Toto je viac môj štýl, R&B, Soul...

Veľmi často ťa porovnávali so Celeste, aký máš na to názor?
Myslím, že jediné čo máme podobné je, že sme obidve chvíľu žili v zahraničí. Môj otec je ale Slovak, tak ale obaja naši otcovia sú lekári. Ja len viem, že nechcem robiť hudbu ako Celeste. 

Akú hudbu chceš robiť?
Nie českú ani slovenskú. Ja by som dala aj niečo po slovensky. Mám ale pocit, že v slovenskej popovej hudbe je strašne veľa slov, doslova narvatých. A nefunguje to. Ak si všimneš anglický text, tak refrén má cca 5 slov. Tak je to chytľavejšie. Dlhé refrény si ľudia ani nevedia zapamätať. Pre náš international trh to ani nebude fungovať. 


Črtajú sa ti už hudobné spolupráce? Aké plány máš?
Ja dúfam, že sa mi podarí to čo chcem. Hľadám nejakých hudobníkov alebo aj producenta, ktorý by mi spravil beat. S tým by som tiež nemala problém. Chcem ísť do niečoho revolučnejšieho. Môj hlas sedí na jazz a funk, ale na tejto scéne sa s tým nepohnem nikam. Preto chcem niečo iné, nové. Boli kecy s Otom Klempíŕom, a chystám pesničku s Katka Śčevlíkovou aj s rapperom Redd Hood, ktorého si možno tiež pamätáte s XF.


Ako vnímaš negatívnu kritiku, hejterov?
Ja si uvedomujem, že sa nebudem páčiť všetkým. Tie hejterské veci som sa snažila nečítať, ale tak láka to. Potom ako som vypadla, som to už radšej nečítala vôbec. Ja viem, že som v speve sebavedomá, to sa ľudom nepáči. Chápem to. Mne skôr vadí, ak niekto hovorí, že neviem spievať. Lebo to by som sa nedostala tam, kde som sa dostala.

Keby si vyhrala?
Neviem si to predstaviť. Slovensko by to nikdy nedopustilo. Som príliš iná. 
Tvoja rodina ako vnímalo to, že si v TOP-ke?
Pochybovali trochu, či na to mám. Nakoniec sa veľmi tešili a zhodnotili, že teda asi viem spievať. (smiech) Mala som podporu od nich. 
Aké je televízne zákulisie takejto veľkej show?
Chaos. Ja som chcela niečo iné, Brzobohatý chcel niečo iné aj producent chcel niečo iné. Kým sa to všetko dohodne, tak to trvá. Ale často sa treba prispôsobiť. Celkovo mám stále zmiešané pocity. Neviem sa rozhodnúť, či je to pozitívne alebo negatívne...



Prihlásiš sa niekedy ešte do niečoho takého? U nás alebo aj mimo nás?
Nie. Na Slovensku už určite nie. Viem si to predstaviť v Anglicku. USA určite nie, lebo tam sú černošky a tie sú veľmi dobré. 

Kde sa vidíš v budúcnosti so spevom?
Ja si predstavujem, že by som bola niečo ako Marina And The Diamonds. Nie ako ona, ale tento štýl. Moja ideálna kariéra by bola taká, ako ma Rihanna. Najprv robila popové sračky, potom konečne začala robiť to čo chcela. Ja si ale neviem veľmi predstaviť, že by som tu mohla robiť to čo chcem. X faktor ma niečo naučil, ale to ma nepresadí. V hlave mám toho veľa, musím na sebe zamakať a uvidíme.

Vieš hrať na hudobný nástroj?
Klavír, ale neviem noty. Vždy som si ich vymýšľala. (smiech)

Cítiš sa byť populárna?
Hej. Najlepšie na to je, že mám svojich fanúšikov. Sú super. Veľmi si ich vážim a cením si to, že to čo ja robím oni obdivujú.

Začali viac vnímať aj tvoj fashion blog?
Jasné.



Ak ti nevýjde hudobná karierá, čo potom?
Okej, budem pokračovať vo svojom živote. To ale neznanemá, že už nikdy nebudem spievať. Budem spokojná aj s tým, ak si nájdem nejakú jazz kapelu a budeme hrať raz do týždňa v nejakom bare. Doteraz som nemala iný sen. 

Spevácky idol?
Nemám. Ja naozaj nemám. Mám len tých podľa, ktorých sa inšpirujem. Kariéra: Rihanna ako som spomenula vyššie. Hudobne: Aretha Franklin, Lilly Allen.

Najväčšia pikoška z X faktor-u?
Pre mňa bolo najviac spoznať celebrity, to akí naozaj sú.



Photos by: Jakub Mikuláš







  






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu