Fičím.

Prvá jeseň po viac ako troch rokoch, čo nefičím na Amy Winehouse. Na miesto toho, počúvam Depeche Mode, Patti Smith a blížiaceho sa DJ Zinc-a







Zrejme to bude mojou citovou pohodou. V hlave mám asi tisíc nápadov, rôznorodého druhu. Tento víkend budeme robiť jesenné fotenie. Bude to plné ženskosti. Dúfam, že to vyjde tak ako si predstavujem. Predpripraviť sa nato ideme do sekáčov.



Spomínam si, ako som ešte zvykla fotiť. Skoro päť rokov staré fotky. Jeseň po maturite. Pre niekoho maturitná jeseň, hahá. Krásna nostalgia. Sranda, ako sa dianie okolo nás vie zmeniť. Ale víno tam je vždy.





Dnes mal byť už spomínaný DJ Zinc. Žiaľ, museli sme to presunúť, všetko okolo sa dozviete v pravý čas. Čakajte teda veľké veci na blogu. Rozhovory, interviews, kadečo. Snáď sa mi podarí aj promo video na Vytri Platňu, ktoré mi skrslo v hlave včera v noci. Moja predstava je geniálna, či sa mi to podarí aj tak zrealizovať, uvidíme.



Take Care!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu