Plodný týždeň.

Mám prácu. Popravde, človek si začne svoj voľný čas vážiť oveľa viac, ako predtým. Niekedy je to až smiešne, ale pokiaľ si veci časovo nenaplánujem do poslednej minúty, tak nestihnem napísať blog, zháňať sponzorov na Vytri Platňu, behať po meste a ukazovať sa na zaujímavých akciách a spraviť si #obočkofresh...Presne o tom, aj o tom, to bolo celý minulý týždeň. 
Stredu tu bol můj miláček, Vladimír 518. Bolo to dosť na hovno. Nepochopila som to celkom...Teda, ja som myšlienku pochopila veľmi dobre, len akosi sa mi nepozdávalo prevedenie vystavených plagátov. Školská nástenka, odfláknutá.
Vlada som vôbec nepočula. Vzhľadom na to, že ho počujem v priemere tak každý tretí mesiac, stačilo mi ho vidieť. Tento krát som neprišla ani o spodné prádlo. Predsa len, bola tam istá "smotánka", hahá. V každom prípade Spots, je projekt nový a mladý. Začiatky sú ťažké, to ja viem. Preto viem, že ďalšia kultúrna udalosť od Spots, bude lepšia. Lebo myšlienku to má.





     Photos: Spots


Vo štvrtok som išla na Hlavné námestie. Bolo tam audiovizuálne umenie, Hudba vs. Burza. Zimomrázky mám doteraz. O tom, že Akasha Visualstation sú šikovní som nepochybovala, ale TOTO bolo miestami dychberúce. Do toho Stroon-ov soundtrack. Veľmi pekná synchronizácia. Áno, je pravda, že ku koncu im to trocha nevydalo, ale tak ani burza nie je bezchybná. Vo vizualizácii boli ukázane historické momenty, o ktorých čo to vie každý z nás. Tie, ktoré pohli ľudmi a nielen svetom. Avšak najväčšie zimomrázky som mala, keď všade začali viať vlajky s hákovým krížom. Autetické. Fuj. 
Veľmi ma pobavilo, že Apple tam mala svoje čestné miesto. Veď Apple má aj v mojom živote čestné miesto,hah. Možno nebyť jabka nemáme ani audiovizualizácie.









photos: Floe Fotography



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu