Dušičky 2014

Už 19.rok, približne, som strávila "Duše" na horách, v lese, v prírode...Jednoducho na čerstvom vzduchu. I keď tento rok, som sa po väčšine zdržiavala v blízkosti nášho výbehového hotela. Dušičky, jesenné prázdniny, Haloween, pár dní voľna...Hlavne sviatok, kedy by sme si mali zaspomínať, minimálne v duchu na tých, ktorí kedysi patrili do našich životov, nech sme už kdekoľvek a oni tiež. 

Pre niekoho pár dní voľna, pre mňa jedna z obľúbených akcii roka. Hneď po Vianociach a Pohode. Akciu, alebo lepšie povedané sešlosť, ktorú nazývam tak, ako sa toto obdobie roka volá, vymyslela moja krstná mama. 
Prvá bola pred už spomínanými 19.rokmi. Je neuveriteľné, že je to už takto dlho. Skupina ľudí, ktorí sa poznajú zo zdieľaného detstva, zo základnej, strednej či vysokej školy, zo spoločného biznisu, či cez spoločného kamaráta alebo kamarátovho kamaráta. Elita. Zdieľajú spolu niekoľko dní. Poväčšine hotel, sem-tam penzión.(Pamätám si na penzión Mak,tam sme mali s babami najlepšiu izbu, a tuším sme stretli Jakubiska, nie?) Cez deň sa chodí na túru alebo máme olympiádu. Boli časy, kedy bola aj šarkaniáda. Ale vietor sa nám akosi vytratil. Večer máme kvíz, karneval, nočnú hru, ochutnávku vín, či cestovateľsko vzdelávaciu prezentáciu. Potom diskutujeme, spievame, tešíme sa, že sme spolu. Nespočet vtipných, pekných a veruže aj veľa neuveriteľných zážitkov za tie roky. Zažitky, ktoré mi spolužiaci, po prázdninách v škole často závideli. Veľa vecí som sa aj naučila a videla, vytvorila si priateľstvá. Precestovala veľký kus Slovenska...

Mládež trochu povyrástla, rodičia svojim spôsobom tiež. Namiesto vnúčat, zatiaľ rapídnejšie pribúdajú domáci miláčikovia. Tak ale všetko má svoj čas. Kadečo sa zmenilo, všeličo ostalo. Jedno je ale isté starneme, a ja myslím, že je to fajn. Už nám nič iné neostáva...paparapararam.



Chcem si počas svojho pobytu na tejto planéte vybudovať okolo seba ľudí, s ktorými sa moje deti budu hrať, a preskáču si minimálne také dobrodružstvá ako ja. S ľudmi, s ktorými budeme chodiť na túry, výlety, dovolenky, čundre a hlavne na "Duše". S ktorými jednoducho budem zdieľať príjemne a miestami, aj tie menej príjemne skutočnosti. V pekných tradíciach treba pokračovať.
Teším sa na jubilejný ročník.













































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu