O hejte, o žúrke.

Chvíľu som mala plodné, blogové obdobie a teraz pozerám, že môj blog umrel...nie, umiera. Udalosti posledných dvoch mesiacov boli tak prekvapivé, veselé, únavne, deprimujúce, že nebol čas. Samozrejme ešte práca sem, práca tam. Prišla som ale na veľa nových myšlienok, dokonca som si pozmenila aj názory, na veci, ktoré som predtým odmietala. Taktiež som prišla na isté zistenia. Napríklad, že dnešná mládež číta jedine Refresher. Trávi čas hejtovaním a hejtuje úplne všetko, čo sa len dá. Očividne preto, lebo hejtovať je v kurze. Určite viac ako vyjadriť svoj kladný názor, a pochváliť niečo. Kritika tu má svoje miesto, dokonca si myslím, že je vo väčšine prípadov dôležitá. Ale kritizovať je jedna vec. Nadávať a pičovať na niekoho len preto, lebo proste preto...prízemné. Mne sa nepáči hádam každá tretia vec, track, človek, blog, pes, suseda či zákazník, ktorého musím v práci obslúžiť. Keď sa mi jednoducho niečo nepáči, tak si myslím, že to ide aj bez kokotizmov, ponižovania a urážania. Nie je umenie niekoho dodrbkať nadávkami ale naopak. Koniec morálky a lá Diňa. Toto je napríklad môj najobľúbenejší. Nie preto komu tu dáva, ale ako mu dáva.




Mala som senzačnú oslavu v Subclube, ktorá bola aj warm-up party na DJa Zinc-a, ktorý sa blíži. Listky stále v predaji TU. Zábava praskala, klub síce nie až tak, ale aspoň sme mali viac miesta naše disco choreošky. Dary som dostala krásne, kvety, šampus a vodka v skoro mojich krivkách, všetko bolo.













Teším sa na Vianoce s rodinou, na Silvester s priateľmi a na svoju svadbu. V novom roku sa už konečne pohnem, a začnem vás opäť dopovať rozhovormi. Som nasratá sama na seba, že som to zanedbala. Ale o tom viac sa máte načo tešiť.

fotky: Floe Fotography


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu