Miss Amy.

Dokument o Amy je tu. Nedozvedela som sa nič nové, dosť vecí tam dokonca nebolo ani spomenutých. 
Sláva stúpne do hlavy každému, každému iným spôsobom. Jej nestúpla nikam. Ona sa len stala jej obeťou. Blikajúca sila svetiel okolo nej, neustále otázky... Načo klásť toľko otázok niekomu, kto má toľko odpovedí? To dievča bolo potrebné počúvať. Lebo je dosť ťažké, ak máš problém a nepočúvajú ťa ani najbližší. Nedivím sa takému ťažkému pádu. S Mitchom a Blake-om na čele.



And if her daddy thinks she´s fine...

Ten dokument je drsnejší viac ako všetky tie životopisné filmy o umelcoch. Drsná žiara reflektorov... O Amy by sa nedal natočiť film. Kto by ju hral? Kto, vážne? Amy je len jedna. Tak ako Janis, Billie, Etta...Amy MALA život ako z filmu. Dráma. Sid a Nancy akurát, že naopak. Žena s hlbokou emóciou. Amy nebola speváčka, Amy bola poetka s dokonalým citom k hudbe. Vždy som jej chcela zatlieskať. Na Magio pláži som konečne mohla. Síce nie tak, ako som si to predstavovala v časoch, keď ma očarila svojou muzikou. Ale zatlieskala som jej. Pred ľudmi, na vzduchu, plná lásky, zo ženy, ktorá tú svoju iba chcela vyjadriť svojím vlastným štýlom. Sama nečakala ako to dopadne.
Pozrite si Amy. A ak ste stále nezačali, začnite ju počúvať.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu