Hlavne o Kraftwerk.

Leziem už všetkým na nervy. Kraftwerk. Ani sa im nedivím. Kraftwerk. Už tento týždeň, Kraftwerk! Čím bližšie je Pohoda, tým viac ich skloňujem, počúvam, čitám a rozprávam o nich. Kraftwerk. Myslím si, že toto zoskupenie má, malo na elektronickú hudobnú scénu veľký vplyv, a nielen na elektronickú. Kraftwerk. Géniovia so syntetizátormi. Som do nich.




Za soundtrack digitálnej doby, vďačia im. Kraftwerk. Kreatívni, inovatívni, pre mňa aj nadčasoví. Kraftwerk. Ja si už nepamätám ako som sa k nim dostala, viem len, že ma natoľko oslovili, že sa bojím aby som tam neodpadla, ako kedysi odpadávali fans na Michaela Jacksonsa. :D Kraftwerk. Ak idete na Pohodu, choďte si to pozrieť. Kraftwerk. Dostanete k tomu aj 3D okuliare, celé by to malo mať geniálnu vizualizáciu.



Bude v nemčine, to ale neznamená, že si nebudem môcť pospevovať anglické verzie. Kraftwerk. Och, och, husiu kožu mám. Dúfam len, že ma nesklamú, tak ako ma na Rock For People pred 2 rokmi sklamali The Prodigy. Najradšej mám od nich album Tour De France The Man-Machine



Bude toho viac, načo sa teším. Moderat, Travis, Mr.Scruff, Tricky, Molotov Jukebox...skvelý line up, čo dodať. Teším sa, že opäť zočím Disclosure, pre nich žijem, a som zvedavá na Walter Schnitzelsson. Lebo tých vždy zmeškám, keď hrajú niekde v meste. Páčia sa mi, samozrejme aj hudobne.



Vidíme sa teda v Trenčíne. Beriem si svoj párty župan saténový, na 3D show ako stvorený. Po tejto kultúrnej bombe, vám prinesiem pár zaujímavých interviews.

Take Care!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu