Najmúdrejší Pondelok.

Sedieť s kamošmi pri pive, kto to nemá rád. Sedieť s kamošmi pri pive a tliachať, och. Ale čo tak sedieť s kamošmi pri pive, a preskúmavať svoje vedomosti? -Óóóóó, áno. Môže to byť aj pri grepovom džúse.



Neviem, ako dlho už fičí Múdry Pondelok. Ja som ho začala navštevovať asi pred rokom a pol, keď som bola ešte pilný študent. Po čase som bola častejšie na Múdrom, ako v škole. Tak, ale tak to už s nami, roztržitými klasikmi chodí. Do školy už nechodím vôbec, na Múdry čoraz viac. Dôvodov tu je hneď niekoľko: 

1.Je veľmi osviežujúce sedieť pri pive a rozmýšľať. Rozmýšľať nad tým, v koľkých filmoch Woodyho Allena hrala Mia Farrow, aký druh papagája je na obrázku, čo znamenajú chemické skratky, či ku ktorému seriálu patrí hudobná ukážka.
2.Prekvapíte samých seba, tým čo viete a hlavne tým, o čom nemáte ani tušenie.
3.Budete prekvapení z toho, čo vedia vaši kamaráti, ibažeby niečo vedeli. Zasmejete sa, polaškujete, že ste s nimi poslednýkrát v tíme...Na záver sa tešíte, že z približne 50tich tímov, ste skončili 12. od konca.
4.Stane sa, že si niečo zopakujete, utvrdíte sa, uistíte sa. Veľmi sa na to ale neposliehajte. Skôr sa sústreďte, na pocit po kvíze. Konečne budete totiž o niečo chytrejší.
5.Moderátor Múdreho, Ludwig Bagin. Tu by som sa vedela rozpísať viac. Trefná, vtipná a šarmom nabitá postava, ktorá dodáva atmosferického ducha celému podujatiu. hlasom ktorý, ktorý, kurva, chcete počúvať dookola.
6.Celé sa to deje každý druhý Pondelok v Nu Spirit Clube.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Archív blogu